Terugbetalingsbeleid

Wettelijke vereisten

EEN VRAAG?

Herroepingsrecht

Om in aanmerking te komen voor een retourzending, moet het artikel ongebruikt zijn en in dezelfde staat verkeren als toen je het ontving. Het moet ook in de originele verpakking zitten.

Veel soorten producten kunnen niet worden geretourneerd. Bederfelijke goederen zoals voedsel, bloemen of tijdschriften kunnen niet worden geretourneerd. We accepteren ook geen producten voor intiem of sanitair gebruik, gevaarlijke producten of ontvlambare gassen of vloeistoffen.

Andere artikelen die niet kunnen worden geretourneerd:

* Cadeaubonnen

* Downloadbare software

* Bepaalde gezondheids- en persoonlijke verzorgingsproducten

Voor een retourzending moet je ons een kassabon of aankoopbewijs laten zien.

Stuur uw aankoop niet terug naar de fabrikant.

Er zijn bepaalde situaties waarin slechts een gedeeltelijke restitutie wordt toegekend: (indien van toepassing)

* Boeken met duidelijke gebruiksspo

* CD, DVD, VHS-cassette, software, videospel, cassette of vinylschijf die geopend is.

* Elk artikel dat niet in originele staat is, beschadigd is of onderdelen mist om redenen die niet te wijten zijn aan een fout van onze kant.

Restituties (indien van toepassing)

Zodra we het geretourneerde artikel hebben ontvangen en gecontroleerd, sturen we je een e-mail om te bevestigen dat we het hebben ontvangen. We zullen u ook informeren over onze beslissing om uw claim goed te keuren of af te wijzen.

Als je verzoek wordt goedgekeurd, wordt je restitutie verwerkt en wordt er binnen een bepaald aantal dagen automatisch een bedrag teruggestort op je creditcard of oorspronkelijke betaalmethode.

Te late of ontbrekende terugbetalingen (indien van toepassing)

Als je je terugbetaling nog niet hebt ontvangen, controleer dan eerst je bankrekening opnieuw.

Neem dan contact op met de uitgever van je creditcard, want het kan even duren voordat je geld officieel wordt teruggestort.

Neem dan contact op met je bank. Er is vaak een verwerkingstijd voordat een restitutie wordt geboekt.

Als je na het uitvoeren van al deze stappen nog steeds geen restitutie hebt ontvangen, neem dan contact met ons op via [email protected].

Uitverkoopartikelen (indien van toepassing)

Alleen normaal geprijsde artikelen kunnen worden terugbetaald. Helaas worden uitverkoopartikelen niet gerestitueerd.

Ruilen (indien van toepassing)

We vervangen een artikel alleen als het defect of beschadigd is. Als je het wilt ruilen voor hetzelfde artikel, stuur ons dan een e-mail naar [email protected] en stuur je artikel naar: Rue des Fripiers 29, 1000 Brussel.

Geschenken

Als het geretourneerde artikel op het moment van aankoop als cadeau is aangemerkt en als het rechtstreeks naar jou is verzonden, ontvang je een tegoedbon ter waarde van je retourzending. Zodra we het geretourneerde artikel hebben ontvangen, wordt er per post een cadeaubon naar je toegestuurd.

Als het artikel op het moment van aankoop niet als cadeau was aangemerkt, of als de cadeaugever het artikel eerst wilde ontvangen en het later aan jou wilde geven, sturen we een terugbetaling naar de cadeaugever en weten ze dat je het artikel hebt teruggestuurd.

Zendingen

Bel +32 488 890 429 om een product te retourneren.

Je bent zelf verantwoordelijk voor het betalen van de verzendkosten voor het retourneren van je artikel. Verzendkosten worden niet terugbetaald. Als je je geld terugkrijgt, worden de retourkosten hiervan afgetrokken.

Afhankelijk van waar je woont, kan de tijd die nodig is om je omgeruilde product te ontvangen variëren.

Als je een artikel verzendt met een waarde van meer dan €60, moet je overwegen om een bezorgdienst te gebruiken waarmee je de zending kunt volgen of een bezorgverzekering af te sluiten. We garanderen niet dat we het artikel dat je retourneert ook ontvangen.

Levering

Je pakket wordt geleverd door Bpost. Voor alle bestellingen die voor 13.00 uur worden geplaatst (met uitzondering van zaterdagen, zondagen en feestdagen), wordt je pakket dezelfde dag verzonden. We geven je zo snel mogelijk een link om de levering van je pakket online te volgen.

België: levertijden zijn 24 uur voor België via B-post. We kunnen echter niet verantwoordelijk worden gehouden voor vertragingen die worden veroorzaakt door de vervoerder. Bezorging kost €6 voor België, of gratis voor bestellingen boven de €50.

Europa: Delivery times vary depending on the country. Please see the table below for more information:

Land

Verzendkosten

Gratis bezorging

België

6,90€

Vanaf €69

Frankrijk
Duitsland

9,90€

Vanaf €89

Zwitserland
Tsjechië
Denemarken
Polen

10,90€

Vanaf €89

Estland
Spanje
Hongarije
Italië
Litouwen
Letland
Portugal
Zweden
Slovenië
Slowakije

14,90€

Vanaf €99

Bosnië-Herzegovina
Bulgarije
Finland
Griekenland
Kroatië
Ierland
IJsland
Noorwegen
Roemenië
Servië

17,90€

Vanaf €99

Gratis levering vanaf 59€ in België

24-uurs levering voor bestellingen die voor 13.00 uur zijn geplaatst.

Een team tot uw dienst.

Getest in het laboratorium.

Produits

Winkelwagen
Ontvang bij aankoop van een product 50% korting op de tweede *Aanbieding niet geldig op vaporizer
Ontvang bij aankoop van een product 50% korting op de tweede *Aanbieding niet geldig op vaporizer
Inloggen

Nog geen account?

Nous utilisons des cookies pour améliorer votre expérience sur notre site web. En naviguant sur ce site, vous acceptez notre utilisation des cookies.
0 Verlanglijst
Mijn account
Winkel
0 artikelen Winkelwagen